při nákupu nad 1000 Kč doprava zdarma Registrace
607 014 145 (po-pá: 9:00-15:00)

V košíku nejsou žádné položky.

Časté otázky


Nákup zboží

 

Způsob placení

 

Doručení

 

Změna objednávky a další změny

 

Reklamace

 

Ostatní



Nákup zboží

Je možné si objednat zboží i jinak než přes objednávkový formulář na stránkách?
Ano, objednávat můžete telefonicky, zasláním emailu nebo přes jiný dostupný komunikační kanál. Nejlepší je však si zboží objednávat přes objednávkový formulář na internetových stránkách, protože se výrazně sníží pravděpodobnost chyby při vyřizování objednávky.
Rád bych si zboží odebral osobně v Brně ve vaší provozovně. Je to možné?
Bohužel ne. Jsme čistě internetový (zásilkový obchod) a naše skladovací prostory nejsou vybaveny na manipulaci s hotovostí. Nejsme klasický kamenný obchod, kde si zboží můžete nejprve vyzkoušet. Díky tomu vám však můžeme nabídnout nízké ceny. Pro osobní odběr zboží můžete využít širokou síť výdejen Zásilkovna.cz i v Brně.
Dostanu k zakoupenému zboží daňový doklad?
Ano, ke každému nákupu dostanete vždy fakturu - daňový doklad, na kterém bude mimo jiné uvedeno: zakoupené zboží, cena a daň z přidané hodnoty. Naše daňové doklady vždy obsahují všechny zákonem stanovené náležitosti.
Dostanu ke zboží záruční list?
Záruční list není u většiny zboží dodáván. V případě že balení neobsahuje záruční list, záručním listem je daňový doklad.
Je možné si zboží u vás jenom prohlédnout?
Bohužel ne. Jsme čistě zásilkový obchod a nejsme vybaveni jako kamenná prodejna.
Mohu vrátit zaslané zboží, pokud mi nebude vyhovovat?
Ano. Maximálně do 14 dnů od převzetí zboží ho můžete bez udání důvodu vrátit zpět k nám. Toto vrácení je podmíněno splněním ujednání obsažených v obchodních podmínkách.
Je možné si objednat zboží na Slovensko?
Ne. Objednávky pro slovenské zákazníky nevyřizujeme.


Způsob placení

Chci zaplatit objednané zboží bankovním převodem, jak dlouho to trvá a jak se dozvím, že platba proběhla?
Platba bankovním převodem trvá zpravidla 1-2 pracovní dny. O odeslání objednávky budete informováni emailem.
Mohu při předávání zásilky kurýrem DPD platit kartou?
Ano, kurýrovi DPD můžete zaplatit za objednané zboží platební kartou.


Doručení

Kolik zaplatím za přepravu?
Při objednávce do 1000 Kč vč. DPH činí přepravné DPD včetně poplatku za dobírku 109 Kč vč. DPH. Při objednávce nad 1000 Kč vč. DPH je doprava kamkoliv po celé ČR zcela zdarma.
Jak se dozvím, že zboží již bylo odeslané?
O stavu vaší objednávky, včetně informace o expedici, budete informováni automatickým emailem, který posílá náš eshop ihned po vyřízení objednávky. Sledovací číslo zásilky DPD vám pošle přímo DPD ten stejný den večer.
Ozve se mi přepravce před dodáním zásilky?
Ano, před dodáním zásilky vás bude kontaktovat řidič DPD na vámi uvedeném tel. čísle formou SMS.
Je možné domluvit přesný čas doručení?
S řidičem si můžete domluvit přibližný čas předání. V Praze, Ostravě a Brně je možné objednat přes aplikaci DPD kurýr večerní doručení a to až do 21h.
Co se stane, pokud v době doručení nebudu na uvedené adrese?
V tomto případě vám přepravce zavolá na mobilní telefon pro dohodnutí jiného termínu dodání, nebo zanechá písemnou informaci o uložení zásilky v nejbližším depu, kde si můžete zboží vyzvednout. Zásilka je uložena v depu maximálně 10 kalendářních dní, poté je odeslána zpět a jsme vám nuceni účtovat poplatky za přepravu zásilky - 109 Kč vč. DPH.
Může za mě převzít objednané zboží jiná osoba?
Ano. Objednané zboží může převzít kdokoliv na uvedené adrese, pokud bude vědět, že má zásilku očekávat a bude mít patřičnou hotovost.
Je možné si zboží před převzetím od přepravce prohlédnout případně i vyzkoušet?
Bohužel to možné není. Zboží je přepravcem dodáváno jako nerozbalený balík, který musí doručit v neporušeném stavu konečnému příjemci.


Změna objednávky a další změny

Jak mohu stornovat nebo změnit svou objednávku?
Storno nebo změnu objednávky můžete provést e-mailem nebo telefonicky či jiným dostupným komunikačním kanálem. Vždy prosím uveďte své číslo objednávky. Objednávka se dá stornovat tehdy, pokud ještě nebyla expedována k vám.
Potřebuji změnit údaje na vystaveném daňovém dokladu, jak mám postupovat?
Tato změna je možná maximálně měsíc po vystavení daňového dokladu. V tomto případě nás kontaktujte na emailu tusar@getfashion.cz.


Reklamace

Kde mohu uplatnit reklamaci?
Reklamaci zasílejte na naši korespondenční adresu uvedenou na stránce s informací o reklamacích.
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Vždy záleží na charakteru vady, dostupnosti nového kusu a momentální vytíženosti pracovníka. Zákonná lhůta je třicet dní od zahájení reklamace, avšak ve většině případů je reklamace vyřízena do 7 pracovních dnů.


Ostatní

Kdy mohu nakupovat přes váš internetový obchod?
Otevírací doba internetového obchodu není nijak omezená. Své nákupy můžete uskutečňovat nonstop 24 hodin, ať už se jedná o pracovní den či svátek. Na vaše dotazy vám odpovíme v co nejkratší lhůtě, max. 24h.

Kontaktujte nás

Zákaznická linka:
+420 607 014 145
Po-Pá: 9:00-15:00h

E-mail:
expedice@getfashion.cz

O nás

Jsme internetový obchod se stylovým oblečením pro ženy i muže, který si zakládá na kvalitním zboží za příznivé ceny. Už nemusíte chodit do přeplněných obchodů, nakupujte z pohodlí svého domova. Navíc při objednávce nad 1000 Kč je doprava zdarma. A to už se vyplatí!

Facebook

Hodnocení zákazníky

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.